- 1400kr

Fasen 700 spänn fattigare i dag pga tandsten jag tror det är andreas fel vet inte om det kan vara det men jag skyller på honom i allafall. Ohch i morgon måste jag tillbaka och laga ett hål. Herregud Nej nu ska dte börjas med tandtråd och munskölj på riktigt uuh. Fan att jag ska vara så dålig på det. Men det blir juh satans dyrt nu annars.

jaja Andreas har lämmnat landet nu i alllafall och jag ska träffa jenny och åka till stranden kanske? Vet inte om det var så att vi sumpade våran pysselkväll elelr om vi ska ha den sedan får höra med jenny hur hon hade tänkt det.

.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Stackarn att du hade hål men 1 hål är ju bättre än 2! Sen är det väll skönt att det blir fixat.



Nu har vi slutat jobbet för dagen, siter nu på det **** stjärniga hotelet som har wifi :D och det bästa av allt jag har ett EGET DUBBELRUM :D

Nu ska jag och axel snart ner och ta en tur runt gamla stan sen nån god mat + öl! Ringer sen ikväll bejbi hoppas bara du är vaken! PUSS

2008-06-02 @ 15:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0