chips och dip


(sofie)

har snart hällt i mig en påse chips och dip. Har redigt on i magen men jag kan inte sluta. Dussutom har jag slarvat bort mig laddare tror den är hos mamma och pappa hoppas jag hitter åka förbi och kolla. Tills dess hade jag turen att hitta sonnys mobil (:P) så jag lånar den hoppas du inte mistycker men jag har inget att ringa med annars .

kollar i allafall på gossip girl och sedan desperate housewifes. sedan i kväll hopas jag på en msn träff med min baby som skulle ha band of brothers kväll med sin kolega i riga.

.

Kommentarer
Postat av: Carmen

vad glad jag blir över att du är glad. :) för jag menar dte verkligen, tycker du är skit duktig!

Nina och jag pratade förut om att vi båda skulle anlita dig som fotograf för våra bröllop.. haha ;)

2008-06-03 @ 22:43:24
URL: http://carmenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0