dagens låt



kanske ska man börja med dagens låt?
här bright eyes igen med A lover i dont have to love.

en annan låt o kärlek inte alls så lycklig men en gång i tiden var det så jag tänkte.
en kärlek man inte behöver älska så man inte kan såra och så manvara säker på vad man får och kan känna sig miserabel och misslyckad redan från början för om saningen ska fram var/ är det lättare än att våga satsa. Men tack och lov vågade jag satsa efter 3 år och nu(även om jag hoppasoch tror att det inte komemr hända)gör det inget om jag misslyckas för det är värt att i allafall ha flugit.

.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Svar: Ja, men framförallt så jävla bra! Lyssnar du på nån av dom? :)

2008-06-05 @ 20:51:00
URL: http://nataliieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0