dagens planer



Vet inte varför jag vaknara så här tidigt men det är väl lika br det. Nu ska jag bra vänta till andreas vaknar oc så ska jag klänga på honom enda tills i morgon när han åker till Riga för att jobba. tjänster resa nu detkänns liteväl jobbigt jag är väl aningen avis för i natt drömde jga att jag fick vara med och ledsaga i england skumt. Men man vet juh aldrig. r som helst är jag sjukt sugen på att resa Och jag hoppas att det blir snart antingen sthlm ungern eller typ kroatsien hade jag så gärna velat åka till. Men man ska ha pengar också uuh. Ja ja i dag ska jag i alafall ut på stranden och gäsa och i kväll är det film mys dags och lyx middag med förmodigen fläskfille och klyft potatis.

.

.

Kommentarer
Postat av: Carmen

söt bild!

2008-06-01 @ 10:10:33
URL: http://carmenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0