EM final

sitter här och laddar hoppas på spanien som förmodligen alla andra också. Mitt tips är 2-1 till spanien. eller 2-0 för att vara mesig och tippa på två. Nåväl i dag har jag varit i stan hämtat ut biljeter till narnia. som jag och baby ska se på onsdag premiären det ska bli mysigt dom filmerna är otroligt bra tycker jag. Sedan kollade jag liute på stan men jag får verkligen inte handla mer på ett tag nu efter percing, inredningsgrejer och gud vet allt. nej nu får jag ta dte lite lungt men dte känns så skänt att vara ekonomiskt stabil första månaden sedan vi kom hem.

Så jag handlade inget åkte hem och sedan mötte jag frida som bor här brevid just nu så vi kollade massa på tv och degade tiden går mycket fortare än om man gört samma sak själv. Nu är jag hemma väntar på att andreas ska komma hem så ska vi laga söndagsmiddag och sedan ta en promenad innan matchen då.

blir nog inga bilder på ett tag pga min jävla dator som krachade i går...

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0