en ring i läppen

jupp då var det gjort nu har ja blivigt tuff. aningen spontant mn samtidigt gaet genomtänkt. men nu sitter singen där i allafall ska bara vänta på att svulnaden går ner och jag får en liten mindre ring den här är lite väl stor.
jenny gjorde samtidigt eller jag gjorde samtidigt som henne för jag kom på det efter henne. koolt sedan åkte jag hem till jenny vi åt soppa och kollade på tv.

sedan gick dagen åt skogen började med att ja trillade big time utanfö nordstans största ingång när jag givck där själv och alltså jag snubblat inte lite ja låg raklång på gatan sedan fick jag resa mig och oc fick mobilen av en kille som gick för bi så nu har jg årets första skrapsår också och fick slänga strumpbyxorna... när jag kom hem hade jag självklart inte med mig nykeln och så höll batteeriet på mobilen på att dö och sonny var inte hemma fy fan vilken dag det blev.

och att jag alltid ska trilla. pusst

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0