gitar hero

vi köte det i går och jag har så jävla ont i fingrarna i dag men jag har klarat tre låtar i allafall efter många försök kan jag säga. jävlar vad svårt. vet inte vad som hennde men jag tror jag hade kollat för insentivt på tven för när jag kollade sedan så började det röra sig i vägar och grejer, alltså i min syn men jag blev lite rädd då så jag slutar spela nu ett tag. Det kan vara bra för fingrarna också. men tiden går så himmla mycket fortare.

annars har jag i dag varit vid hamnen och tagit kort lindholmen har inget värre mycket båtar dessvärre får åka till torslanda någon dag för där finns dte mycket.

.

Kommentarer
Postat av: mingla

får du betalt för att blogga? Verkar som alla får det nu för tiden tyckr jag :)

2008-06-30 @ 15:29:14
URL: http://heymingla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0