om du har tråkigt

1. De 3 senaste köpen jag gjort är: Vatten, busskort och chorizo.

2. Den största kändis jag har träffat: Petter skakade hand innan en radio inspelning, David backham stod fyra meter i från mig och andreas på jay leno och då jay leno som jag skakade hand med.

3. Det senaste jag googlade var: webbdesign.

4. Mitt absolut sämsta köp någonsin:  oj en mp3 som absolut intefunkade oc jag fick lämna in den tre gånger sedan funkade de i en månad. .

5. I min handväska har jag: en jädramssa skit.

6. Min favoritgata i världen är: oj jag vet inte haga ny gata är riktigt fin men finast i världen ?.

7. Mitt signaturplagg är: klänning svart.

8. Det absolut finaste/dyraste i min garderob är: Gammla kängor för 1200 kr.

9. Jag är beroende av att säga: Strange knepigt .

10. Min personliga stil kan beskrivas som: Pop rockig typ.

11. Om jag bara fick shoppa i en affär skulle jag välja: jag är tråkig men hm.

12. Jag har aldrig köpt något från: rut mfl.

13. Jag fyndar bäst på: H&M .

14. Om jag fick ärva någons hela garderob skulle jag välja: allså kändisar har för jävla snygga kläder men domn är på tok försmå jag skulle nog vilja ärva lisaeler linas i sådana fall.

15. Mitt nästa stora inköp: Kameran !.

16. Min stilikon är: ja du gwen stefani är redligt cool och robyn för att inte tala om kate moss eller victoria beckham.

17. I min skosamling finns: typ allt för utom hög hög klackat, allt från känga till flipp flopp typ .

18. Min drömväska är: just nu el som har axel rem är så där gammal brun och med lock på

19. Varje månad shoppar jag för: minst tusen mest beroende på lön.

20. På nätet shoppar jag helst: La Redoute fast det händer intofta jag vill helst prova innan.

21. Min favorit-modeblogg: Lisasplace.

22. Jag är som snyggast: jag har en bra dag.

23. Om jag vill ha smakråd: frågar jag en vän

24. Mitt hår är: ruffstig lockigt brunt ocg tjockt.

25. Mitt drömjobb är: Försöker änna komma på det själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0