utekväll

förnuftethar tagit sig till fånga Jag har betet mig som stans ungefär tråkigaste brud efter som jag iunte åkte med till ute stället men som jag ser det är det roligare att ge gärnet på förfesten skippa ut gången. För jag blir alltid en negativ faktor på utgången efter som jag uppenbarligen inte har lika lätt för att ändra på dygnet som andra människor.Desutom  ärjag fett snål och tycker att en timma på nefritite inte är värt 150 kroner vilket inträde plus en cider skulle kosta. Nej jag är tråkig åker hem tar det lungt så kanske jag kan gå upp tidigt och åk till stranden med carmen och setare(förlåt jag vet inte om det stavas så :() . nu ska jag dricka resorb se om jag får slippa ångest i morgon och sova.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0