virus

då har jag gått och fått virus på min satans dator. det var juh inte så oväntat med tanke på hur offta dom brikar komma. Men jag fick endå panik och börja skrika på andreas som inte gjorde ett piss och satt och spelade diablo som han altid gör. Sedan skrek jag lite till och då kom han och kollade men kunde inget göra och virus pogramet hittade inget men jag kan säga er att det sannerligen ligger något på den där datorn det står konstiga grejer i bakgrunden och går inte att byta bakgrundsbild. nej det blir väl att formatera om den gisar jag på. jag blir så trött hejdå bilder ! aldrig lär man sig att bränna ner men tack och lov ligger juh en hel del på bloggen. tack blogg.se

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0