bazzador.com

kommit hem efter en exasting day mest för att jag int sov och för att jag inte hade något att göra på jobbet i dag igen. hoppas på mer elever i morgn. Vist en slapp dag i bland men jag har energi oc jag vill använda den och få tiden att gå. sak samma jag han hm till sofie en snabbis där theres var och gick md i bazzador.com asball sida där man får produkter hem skickat för att prova på. Hon hade fått hem proviva female jordgubbn var smarig mangon han jag inte smaka på mn det står en i kylskåpet oich väntar på mig. Hoppas att det blir en ny kampanj på gång sart. jag vi maka och testa nya prudukter.

på pogramet i kväll  unga mödra. rent hus och satc.

image46

.

Kommentarer
Postat av: Andreas

SNYGGING

2008-05-08 @ 18:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0