Framtids ångst



fy fan jag ä så jädrans seg i dag att det blir nog till att ligga här i soffan minst några timmar till. Har ont ii halsen gissar att adreas har smittat mig . Ska endå örsöka komma ut och gå sedan men vi får se Det är rätt skönt att entligen få en sugn dag. Har desutom hittat ett pogram som jag kanske vill läsa "Folkhälsovetenskapligt program med hälsoekonomi" Måste bra ringa och kolla vad man kan bli men det låter intressant. Andra saker jag äinne på nu är deitist eller arbatsterapeft. Det är så svårt med framtids planer och jag vill verkligen börja plugga Men jag vill inte hoppa på något oc sjuksköterska är nog lite för jobbigt för en person med mitt blödiga jag och ekonom för lite person kontakt. Nej nu är jag inne på friskvårds grejer. Men som jag har svängt kanske jag blir något helt annat.

nej nu tänkte jag spana in den här filmen den ska tydlign ha slutat gå på bio och jag och anna skulle juh ett den men vi får helt enkelt se en annan. Men det gör väl det samma för anna är juh med !
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0