hjärtan



jag vet inte vad jag håller på med sover nästan tre timmar på dagen så jag inte kan sova nu lyssnar på lars winnerbäck och gråter jag orkar inte må så här men jag gissar att jag måste för att kunna må bra igen måste det få komma ut. men på måndag då har jag bestämt då ska jag bli glad igen tills dess ska jag fan gråta så mycket jag bara kan, konstigt egentligen att jag fortfarande kan det. ja ska inte gå in på allt min hjärna tänker på för det vill jag inte men jag ösnakr bara att dte kunde få vara lite tyst i tanke värden i bland . Jag vet att dte inte är s men det kännsverkligen som allt går sönder nu som att min värld faller i hunda bitar och jag hatar att allt blir helt svart vit och när det inte är svart överallt så blir det det endå i mitt huvud. nattnatt det är ingen bra tid det här är just varför jag går och lägger mig kl 22

.

Kommentarer
Postat av: Carmen

jättefin illustration Carita.

Hoppas att allt känns bättre snart,.

2008-05-24 @ 14:16:37
URL: http://carmenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0