krap

image54

inte direkt en toppen dag i dag mama fick komma oh hemta mig efter jobbet för jag bröt ihop allså den här veckan är riktigt krap ärligt talat jag vll bara ha söndag kväll så jag kan sova och få måndag morgon då jag dessutom ska på bio med anna dte ska bli kul.Då ska jag ta nya tag alternativt redan i morgon vi får se hur fort ångesten försvinner ut kroppen. Det här ska verkligen intbli en tonårs ångest blogg den ska vara posetiv för tonårsångest har jag haft nog med men denna veckan måset jag bara klaga av mig depp ner mig och gråta klart.


Kommentarer
Postat av: sofie

jag finns alltid här för dig! du måste ringa mig så fort det är något! älskar dig... finns alltid här!!

2008-05-15 @ 23:42:18
URL: http://sofiejesuis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0