Läger


vad hände med ika i rutan en av mina personliga  favoriter

I helgen bär det av på jobbläger till varberg det ska bli sit kul läger måste vara något av det roligaste att jobba på. Det är lixom en god kännsa alla förmedlar. och vi ska på ullares jag ska handla på ullared och få betalt grymt. Men det medför att dte inte blir något bloggande på ett tag elelr ja tills på söndag om jag orkar när jag kommer hem men jag kommer säkert ha massa och berätta typ vad jag har inhandlat och sådant . Med tanke på dte måste jag ringa mamma och be om lite pengar för jag har inga kvar.

I dag har jag i allafall tagit en pronmenad med min baby och snart ska vi göra lunch vi ska försök oss på tike massala (färdiköpt sås så det sa väl inte bli så svårt men ja).

so long

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0