lemp

pusst nu har jag och min baby baby städat hela lägenhten så nu ser den sprillans fin ut. snart ska jag iväg och kolla synen för lempet galet läskigt jag hade nämligen glasögon när jag var 11 och sednan fick jag nya i sjuan och sedan fick jag linser i åttan vlket jag aldrig använder för jag tycer verkligen inte att jag behöver dom men det skulle i allafall vara jobbigt om dom skulle hittanågot fel på mina ögon nu för då skulle jag behöva köpa glasögon som för att vara ärlig är galet dyrt.

det är en av andledningarna till att jag har väntat i hundra år med det här lempet. 20 bast och jag har aldrig änns provat att köra bil... storstadsmänniskor...

.

Kommentarer
Postat av: Carmen

jo, jag vet. ska ha det närvarande i huvudet! :)
Du är en fin person Carita.

2008-05-06 @ 15:23:14
URL: http://carmenj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0