lily cole

 

jag glömde självklart kamerna s dte blir inga bilder. får buda på den här på lily cole i stället lätt snyggaste modelen just nu. Det var kul med utflyckt i allafall även om jag inte kännr att jag okrar sociala sammanhang så länge jag sk ta dte lungt så jag inte springer in i någon väg eller något. Mår i allafall typ hundragånger bättre nu. Och när veckan är klar vill jag lova(nästan) att dte ska vara nästan som vanligt.

i morgon är detdubbel jobb igen puuh men det är sista ridningen så jag hoppasat det ska käönnas oki i allafall. Fundrar på hur jag ska få tillbaka mina pengar frn trädgårn och börjar tro att dte är kört jag har juh inte något bevis. Fan pinsamrt att inte kunna betala och sedan piff paff så har dom endå dragit inträdet sjukt dåligt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0