Monki

är dtenågon mer än jag som inte har fattat den affären? Alltså jag tycker innerligt att när folk handlar kläder där så är dom s himmla snygga, och jag gillar tanken på affären/na men när jag går in på någon av dom som ligger i göteborg kan jag inteförstå om trasorna som hnger där inne är ett par byxor eller en hat ne kanske inte så extremt mn det är svårt att fatta hur kläderna ska sitta dessutom är tanken på att alla väga fadar ut i golvet en jätte fin tanke men ärligt talat anntingen får dom hadte överallt eller ingenstans för varje gång ja är där inne snubblar jag minst 2 gånger.

pusst

.

Kommentarer
Postat av: Carmen

hahahah... håller helt med dig om Moki! Folk tycks hitta massa fint, men jag fattarinegnting när jag är där inne... :P

2008-05-07 @ 23:27:06
URL: http://carmenj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0