nål i sängen

så var det onsdag veckorna baa rinner i väg(vuxenpoäng fö den komentaren.). I dag bär det av tilll en skola som elevasistent ska bli roligt nu var det juh en vecka sedan jag var där trotts allt. Dock fick j inrte så myckt sömn i natt heler nu kan jag inte skylla på andreas för han snuffsade s sött men det låg en nål i maddrassen så jag har rispat upp mitt ben och det tog mig ett bra tag inan jag insåg vad det var för den tittade bara fram när man tryckte på maddrassen. Och den gick inte at få ut så klockan 4 när jag har försökt att somna men inte kunat och insett att dte blöder på mitt ben väckte jag andreas och vände på maddrassen så tt nålens vassa sida pekade nerot. när jag kommer hem i dag blir det alltså nål jakt. HUR FAN HAMNADE DEN DÄR?

dagens solklick är i allafall att jag ska träffa sofie (L)

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0