R.i.p. Tibor

image53

I dag fick jag reda på att min gammlefarfar i ungern har dött. Han var gammal och det är inget konstigt många lever inte i 98 år  speciellt inte i ungern. Och han hade alltid en fruktansvärd levnadsglädje . Han var fst besluten att bli hundra, det blev han inte men det gjorde i allafall att han levde livet som många andra glömmer. För att ni ska förstå så hade han ingen syn på ena ögat och tio prosent på andra ögat hade självklart ont i kroppen, det får man. Men varje dag gick han ut till sitt cafe där han satt och fikade. En gång träffade vi han på stan och hn viste precis vart han var och trotts att han berättade samma saker om och om igen så var han klar i huvudet. Men i Fredags dog alltså min gammlefarfar.

Det sägs att otur och lycka kommer i tre i måndags fick jag reda på tt mormor låg på sjukhuset och i dag detta vad ska mer hända dennaveckan? Och jag är rädd att det här blir dödens år en så länge har min katt dött två barn på skolan och nu alltså min gammlefarfar.

.

Kommentarer
Postat av: Carmen

Jag beklagar med din gammelfarfar. Sånt är alltid hemskt, trots att man vet att det är naturligt när någon är gammal.

2008-05-14 @ 22:06:25
URL: http://carmenj.blogg.se
Postat av: Linda

Usch vad hemskt. Jag lider med dig!

2008-05-15 @ 19:18:15
URL: http://www.lindassblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0