sjuk igen

Det var förmodligen ett stort mistag att jobba i går för jag fick feber efter att jag lugnat ner mig i går och sedan låg jag ut slagen i hop om att bli bra så j kunde jobba i dag med men när jag vaknde rann näsan fortfarande och jag tänkte att det e intevärdt det jag hoppas bar ajag blir frisk i allafall till lördag då jag ska på bröllop. Vill juh inte sita där och snuva.

dagens planer är att kolla på hundradåligatv pogram vardagar är verkligen inga bra teve hemma dagar men men sedan ska jag nog trös äta choklad DET ÄR SYND OM MIG.

.

Kommentarer
Postat av: Anna

yes, it is! hoppas du har fått i dig lite god choklad och bara vilat vännen. krya på dig massor!

2008-05-23 @ 07:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0