surf´s up



kollade på den här filmen i dag med min baby samtidigt som vi gjorde sofies kykling soya grejs fast påvårat vis.Den är väldigt god

2 kyklingfiler
lätt matlagningsgrädde
lite mjölk och vatten
soya
sweetchilli
1 vitlöksklyfta
masena mjöl
salt och peppar

vi har inte direkt några mått men kyklingen skärs och steks med sat och peppar. sedan i med rästen och smaka av efter smak. oki jag ä typ semst på receptkanske blit ett bättre någon gång när jag kollat efter.

Angående filmen så var den rolig är inte så into dte här med tecknade filmer men den varkul i allafall jag och andreas har en deal att vi väljer film var annan gång det blir roligae då och inte sådana där halv bra filmer som vi bådda tycker.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0