the boondock saints

I dag har jagf varit i stan med frida käkade fallafel sedan percade hon tungan as modigt av henne. Jag fick tyvärr inte komma in gissar att det har med renlighet och koncentration att göra Sedan åkte vi hem till sofie där vi satt på balkongen och tog det lungt.

Nu har vi haft hockey kväll här med folk och nu kollar vi på the boondock saints sjuk film den verkade bra och är säkert bra men dom sköt en katt och jag pallar inte sådant inte än och jag känner mig skit töntig men jag kan inte hjälpa det det bara spelas i mitt huvud och att se någon sjuta en katt som bara splittras och hamnar som blod fläckar på väggen. Nej det pallar jag inte så jag skriver av mig på bloggen.

.


Kommentarer
Postat av: anna

svar: tack så mkt! får se vilken det blir :)

2008-05-04 @ 11:49:30
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0