ute ställen

hemma efter ute kväll. otroligt trött på göteborgs ute liv allt knö och dålig attityd förfest det gillar jag ch ag skulle gärna parta men att gå ut tll ett ställe det har tappat sin charm jag kommer säkert göra det igen men jag vill inte vill inte bli puttad hit och dit stå i lång kö höra på dålig musik och se människor m sett hundra elva gånger. NEJ görteborgs uteliv suger och nu får det fan vara nog ska ni ha film kväll dricka vin eller annan alkohol utan at gå ut jag är på bio eller fika jag är på men fan inte gå ut och jag önskar att jag hade fler med mig men alla andra verkar frotfarande tycke dte är kul och då blir jag bara en tråkig människa men jag orkar inte det är inte värt att betal penbagar för attt komma in på ett stäölle some ndå suger

.

Kommentarer
Postat av: Carmen

jag håller med dig. tänker aldrig mer gå till trägårn. måste ju finnas nåt bra uteställe? för det är himla dumt att gå från en rolig förfest till ett dassigt uteställe

2008-05-25 @ 13:15:46
URL: http://carmenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0